Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2013

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡ ΜΕΝΤΙΟΥ



Ξύπνησα σήμερα και το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ο μικρός Αλή , ένα παιδί από τη Γλυφάδα,
που αγόρασα προχθές για να μου πλένει τις κάλτσες, δεν είχα ιδέα πως βρέθηκε στο κρεβάτι γι αυτό τον ρώτησα "Θες φασολάδα; " μου λέει "έχω μαγουλάδες και δεν κάνει". Έφτιαξα τότε μπριάμ και έφαγα για πρωινό ένα αρχίδι χωρίς αλάτι το έχεσα απ ευθείας γιατί είχα γαστρεντερίτηδα και ύστερα συνέχισα τη μέρα μου στο πανέμορφο Τρίκορφο όπου έγραψα το ποιήμα Η ΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΝΤΟΥΤΣΕ και ξεκινούσε κάπως έτσι..
 "Κόρη ψηλή κόρη ξανθή με το μεγάλο βύζο
όλο εσένανε ζητώ μα όλο εδώ γυρίζω

σε έχω ψηλά στη κεφαλή μαζί με τον Αλή
τον γύφτο τον παλιό καριόλη

άσε τα like και τα share και πάμε παραλία
θα σε γλεντίσουμε μαζί, εγω και ο ζε ηλία

έλα να πάμε στο νησί , έλα να πάμε στο νησί
αντε γαμήσου νταβατζή! αντε γαμήσου νταβατζή!

πάμε να πιούμε και ποτό με ρούμι και με χύσια
τύφλα να χει ο θεος που έφτιαξε χασίσια"

ΑΝΤΙΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου