Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2013

#Musiq GR : Sundayman



Η έκπληξή μου όταν έμαθα πως ο Sundayman είναι Έλληνας, ήταν τουλάχιστον τεράστια! Με λίγο ψάξιμο βρήκα πως το πραγματικό του όνομα είναι Κυριάκος Μουστάκας και χάρηκα πραγματικά που η ελληνική μουσική βιομηχανία δεν έχει ξεφτίσει τελείως.

Ένα πανέμορφο τραγούδι, που έπαιξε σαν μουσικό χαλί σε διαφήμιση του Cutty Shark χρόνια πριν, μου είχε μείνει στο μυαλό, και κάποια στιγμή βρήκα πως λεγόταν Now That I Found You . Παραγωγός του ήταν ο Sundayman και ακούγοντας και άλλα τραγούδια του, άρχισαν να μου αρέσουν ολοένα και πιο πολύ οι δημιουργίες αυτού του ταλαντούχου μουσικού. Το γεγονός ότι είναι Έλληνας ο δημιουργός αυτών των ήχων, μου έγινε γνωστό καιρό μετά, και όπως ήταν αναμενόμενο μόνο ενθουσιασμό και μια κρυφή περηφάνια θα μπορούσε να μου χαρίσει!

Τα τραγούδια του έχουν συνοδεύσει πολλές στιγμές των τελευταίων χρόνων μου και πλέον με το δεύτερο album του που κυκλοφόρησε στις αρχές του καλοκαιριού οι επιλογές ακουσμάτων είναι πολύ περισσότερες! To Retronome παραμένει στους ίδιους chill out και electronic groove ρυθμούς του Outerland, αλλά όπως μαρτυρείται και από τον τίτλο του, το cd έχει μέσα retro, vintage ήχους που φέρνουν στο νου εικόνες μιας παλαιότερης εποχής. Κάθε ένα από τα κομμάτια που ακολουθούν, είναι άξιος εκπρόσωπος των 2 album και ελπίζω να σας αρέσουν όπως και μένα... 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου